De recensies van Apple Watch Series 8 en SE 2 zijn uit.

De eerste reviews van de Apple Watch Series 8 en de tweede generatie Apple Watch SE zijn uit. Voordat ze vrijdag bij de kopers aankomen, kijken deze vroege beoordelingen naar de bescheiden upgrades van de Apple Watch Series 8 en de nieuwe generatie Apple Watch-modellen op instapniveau met de SE 2.

b berm, zijn de meeste verbeteringen aan de Apple Watch Series 8 onzichtbaar voor het oog, omdat deze eigenlijk een iets ander kleurenschema heeft. De recensie geeft niet veel informatie over Apple, dus het geeft aan hoe de lichaamstemperatuursensor werkt.

De meeste temperatuurmetingen van het horloge zijn passief. In tegenstelling tot de huidige ECG-, hartslag- en bloedzuurstofsensoren, kunt u geen metingen op aanvraag uitvoeren. U kunt alleen polstemperatuurmetingen krijgen als Sleep Focus is ingeschakeld en Sleep Tracking is ingeschakeld. Bovendien moet je vijf nachten met je Apple Watch slapen om een ​​basislijn in te stellen. Als het klaar is, ziet u alleen verschillen ten opzichte van die basislijn. Je zult nooit naar je pols kijken en zeggen: “Oh, ik heb koorts omdat het 100 graden Fahrenheit is.

(…) Als u uw cycli in een gezondheidsapp bijhoudt, kunt u door polstemperatuurmetingen in te schakelen, na twee cycli een back-to-back ovulatieschatting krijgen.

Tom’s instructies De Apple Watch Series 8 vertelt over de nieuwe functie voor het detecteren van aanrijdingen van auto’s, waarbij twee verbeterde sensoren worden benadrukt:

De Apple Watch Series 8 heeft twee nieuwe bewegingssensoren en een verbeterde gyroscoop en versnellingsmeter. Samen kunnen deze bewegingen 4x sneller dan voorheen detecteren, zodat het horloge crashes nauwkeurig kan detecteren zodra ze zich voordoen. En in het ongelukkige geval van een storing, zal Apple Watch automatisch de hulpdiensten bellen en contactpersonen voor noodgevallen op de hoogte stellen. Ook al is het maar een kleine gedachte, snelle hulp kan een kwestie van leven of dood zijn.

participatief Merk op dat de nieuwe S8-chip niet sneller is, maar de algehele levensduur van de batterij kan verbeteren.

Hoewel de Series 8 een nieuwe S8 system-in-a-package processor gebruikt, voelt hij niet significant sneller aan dan zijn voorganger. Het duurde over het algemeen iets langer, hoewel ik het meer tijd zou moeten proberen om het zeker te weten. Ik vermoed ook dat het grotere formaat er iets mee te maken kan hebben. Ik heb het gebruikt Nieuw laag stroomverbruik in watchOS 9 Op een ochtend toen de batterij van de Series 8 bijna 20% leeg was en ik nog steeds naar de sportschool moest rennen voor een training van 8 uur. Het kon minstens twee uur duren, terwijl ik mijn prestaties tijdens een HIIT-les kon volgen. Het gevoel offers te moeten brengen in ruil voor meer sap, maakte indruk op mij.

De Wall Street Journal Het prijst de nieuwe energiebesparende modus:

[Low Power mode] Het vermindert het altijd-aan-display en de hartslagmetingen op de achtergrond terwijl bewegingsregistratie en valdetectie behouden blijven – perfect voor lange vluchten of weekenden zonder oplader (…) In mijn tests verlengde de energiebesparende modus ook de levensduur van de batterij van de Series 8 als mijn oudere Series 7’s met 7 uur. De horloges hadden na 36 uur nog wat batterij over, maar moesten tot 30% worden opgeladen voor een tweede nacht slaapregistratie. (Apple’s schatting van 36 uur is gebaseerd op tests zonder slaapregistratie, maar werkt wel als de slaapregistratiefunctie is ingeschakeld.)

TechCrunchHet benadrukt bijvoorbeeld het belang van noodfuncties, vooral voor oudere gebruikers. Een van de nieuwe functies is internationale noodoproepen:

Global Emergency Call breidt zijn functie uit naar mensen die naar het buitenland reizen en bestrijkt bijna 120 landen/regio’s wereldwijd. Als de klok een storing detecteert, kan het systeem ook worden geactiveerd. Dit zijn absoluut geen “sexy” functies – en hebben waarschijnlijk bijgedragen aan een enigszins gedempte reactie rond de lancering van het product. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit soort toevoegingen voor veel gebruikers geen functies zijn die de naald verplaatsen, maar Apple bouwt een sterke zaak op als een apparaat voor oudere gebruikers en mensen met bekende gezondheidsproblemen.

Apple Watch SE (2022) beoordelingen

Straten Zo is het om de nieuwe Apple Watch SE in 2022 op te halen:

Als de Apple Watch nieuw voor je is, de gezondheidsfuncties van het altijd-aan-scherm niet nodig hebt, of een ouder model zoals de Series 1, 2 of 3 hebt, is de Apple Watch SE perfect.

participatief Het verdubbelt Straten Benadruk wat u mist bij het kiezen van een Apple Watch:

De belangrijkste functies die u mist als u de SE boven de Series 8 kiest, zijn Always On Display (AOD), een ECG-lezer, een app voor bloedzuurstof en de nieuwe huidtemperatuursensor. Net als de oude SE kost het model van dit jaar ook minder dan de Series 7 en 8 en mist het de ultrabreedband U1-chip. Het heeft ook niet de IP6X-stofbestendigheidsclassificatie van zijn meer premium tegenhangers, dus als je de kans hebt om deze harde modder of naar het strand te nemen, is het misschien de moeite waard om een ​​duurder model te overwegen. Degenen die agressieve assen haten, zullen de dikke randen van de SE nutteloos vinden, maar zonder een zij-aan-zij vergelijking merkte ik geen enorm verschil.

De Wall Street Journal Hij vertelt over de kleine verschillen tussen de voorganger van Apple Watch SE 2 en voor wie deze smartwatch van pas zou kunnen komen.

SE ($ 249 en hoger): Als u basisfuncties voor het volgen van activiteiten en beveiligingsfuncties wilt, koop dan de SE. Er is geen always-on display, temperatuursensor, bloed-zuurstofsensor of ECG-app. Net als de Series 8 is hij waterbestendig tot 50 meter.

Apple Watch Series 8 en Apple Watch SE 2 videorecensies

FTC: We gebruiken geautomatiseerde links die inkomsten genereren. Meer.

Bekijk voor meer Apple-nieuws 9to5Mac op YouTube: